Από που να αρχίσουμε; Πιστεύω εν αρχήν ην ο λόγος, οπότε ας ξεκινήσουμε από τη σημαντική συγγραφέα Λίλιαν Χέλμαν που έγραψε ένα ακόμη σπουδαίο έργο και που όπως τα περισσότερά της, περιστρέφεται γύρω από τις σχέσεις της Αγίας οικογενείας. Εδώ τρία αδέλφια συνυπάρχουν αρμονικά με όλα τα θετικά και εκείνα που έχουν αποδεχθεί ως θετικά. Τί γίνεται όμως όταν μπαίνει κι ένα νέο πρόσωπο και ανατρέπει τις μέχρι τώρα ισορροπίες; Τότε μυστικά και ψέματα έρχονται στην επιφάνεια. Θα γκρεμιστούν όλα, θα διορθωθούν, ή μήπως θα αναγεννηθούν;
Ο Αλέξανδρος Κοέν καταπιάνεται και πάλι με την Χέλμαν, ανέλαβε τα υνία δημιουργώντας με μαεστρία ένα ατμοσφαιρικό θεατρικό κρεσέντο, προετοιμάζοντάς μας για τον ανεμοστόβιλο που θα συμπαρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του...
Η Βάσια Παναγοπούλου ανέλαβε την παραγωγή και ο Κοέν στην επιλογή των ηθοποιών και έπεσε στο 100%. Τόσο ταιριαστοί, τόσο δεμένοι, τόσο ιδανικοί, σα να περίμεναν όλοι αυτή την εν λόγω θεατρική στιγμή.
Η αυλαία ανοίγει και οι δύο αδελφές, η Κάρι και η Άννα είναι ήδη στη σκηνή. Η Θεοδώρα Σιάρκου μεγαλουργεί στο ρόλο της μιας από τις δύο κτητικές αδελφές. Επιβλητική, ευθυτενής, με βλέμμα πότε πύρινο και πότε φευγάτο κάνει μια από τις καλύτερες ερμηνείες της, βρισκόμενη στην πιο ώριμη στιγμή της μέχρι τώρα πορείας της.
Η άλλη αδελφή έχει τα χαρακτηριστικά της Τζούλη Σούμα, που συνεχίζει να μας συναρπάζει, αγέρωχη επίσης, αλλά και ευάλωτη, στιβαρή, αλλά και έτοιμη να διαλυθεί στο πρώτο αεράκι όταν δεν έχει τα στηρίγματά της, άψογη κάθε στιγμή.
Ο μοναδικός άνδρας της παρέας είναι ο Σόλων Τσούνης! Υποδύεται τον αδελφό τους, τον Τζούλιαν, θα έλεγε κανείς πως είναι ο Βασιλιάς τους, ή μήπως όμως είναι η μαριονέτα τους, το παιχνίδι τους; Εμπιστεύεται τους πάντες, είναι ίσως και ο πιο αθώος, ή απλώς δεν θέλει να ξέρει; Ο Σόλωνας πάντως είναι υποδειγματικός στο όλο αποτέλεσμα!
Έχουμε ακόμη δύο πρόσωπα που ολοκληρώνουν το θεατρικό αυτό παζλ, την Αλμπερτίν και τη Λίλι! Η πρώτη είναι η μητέρα και η δεύτερη είναι η κόρη της που έχει παντρευτεί τον Τζούλιαν. Η Γεωργία Μαυρογεώργη με δεινότητα εναλλάσεται στην αρχή συγκρατημένη ως πεθερά, ενώ επιδέξια δείχνει το πρόσωπο-προσωπείο της, στο δικός της παιχνίδι σύντομα.
Και τέλος η ‘πέτρα του σκανδάλου’, ή πιο σωστά η φλόγα που χρειαζόταν για να τιναχτεί στον αέρα το όλο αυτό πυροτέχνημα που είχε χρόνια κατασκευαστεί. Ιδανικό θεατρικό ντεπούτο για τη νεαρά δεσποινίδα Μαριάννα Κιμούλη, που έχει τις βάσεις και πατάει γερά τα πόδια της στο σανίδι. Ναι ήρθε για να μείνει, καλώς όρισες!
Να προσθέσουμε στα συν τα κοστούμια και το σκηνικό του Γιάννη Μετζικώφ και τους φωτισμούς της Κατερίνας Μαραγκουδάκη για να έχετε μια πλήρη εικόνα.
«Τα παιχνίδια, ανεβαίνουν για πρωτη φορά στην Ελλάδα και θα μπορούσαν, να είχα τίτλο «Παιχνίδια Εξουσίας»!
Είδε, επέλεξε, παρουσιάζει, ο Νίκος Ελευθερίου