ITALIAN ONLINE FILM FEST
7ο Φεστιβάλ του Ιταλικού κινηματογράφου στην Ελλάδα 2021 Κάνοντας σινεμά 4η Πρωτοβουλία για την προώθηση του Ιταλικού κινηματογράφου 2021 Περισσότερα... ITALIAN ONLINE FILM FEST
ΔΦΚ Τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Γης στις 22 Απριλίου με τη Δωρεάν Προβολή
Μία πρωτοβουλία του Καναδικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, την Anemon Productions και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Περισσότερα...ΔΦΚ Τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Γης στις 22 Απριλίου με τη Δωρεάν Προβολή
Η ελληνική συμμετοχή “The Great Journey” κατέκτησε το 1ο Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ
Το 1ο Παγκόσμιο Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ 2021 (Best Documentary Feature Prize), κατέκτησε η ελληνική συμμετοχή με τίτλο “The Great Journey” στο World International Film Festival του Περισσότερα...Η ελληνική συμμετοχή “The Great Journey” κατέκτησε το 1ο Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ
Ντοκιμαντέρ   Πρέσπα – Σταγόνες υδάτινων κόσμων
Το ντοκυμαντέρ «Πρέσπα σταγόνες υδάτινων κόσμων»/«Prespa lakes two drops in a waterworld» της Ανδρονίκης Χριστάκη σε παραγωγή της εταιρίας Fimi Culture στη Φρανκφούρτη, επιλέχθηκε για να κάνει Περισσότερα...Ντοκιμαντέρ Πρέσπα – Σταγόνες υδάτινων κόσμων

KILLERd 1

Ήταν το 2007 όταν ο Ντέιβιντ Φίντσερ διάβασε για πρώτη φορά την μετάφραση του γαλλικού κόμικ «The  Killer». Ο σαρδόνιος πρωταγωνιστής του, η εμποτισμένη με μαύρο χιούμορ πλοκή και το αψεγάδιαστο σχέδιο ενθουσίασαν τον σκηνοθέτη, μετατρέποντας την κινηματογραφική διασκευή του κόμικ σε έμμονη ιδέα. Τελικά, η παραγωγή της ταινίας ξεκίνησε όταν ο Φίντσερ στράφηκε στον παλιό του συνεργάτη, Άντριου Κέβιν Γουόκερ, σεναριογράφο του αξέχαστου «Se7en».

Αν και το πρωτογενές υλικό είναι ιδιαίτερα πυκνό ως προς την πλοκή του, η ταινία ακολουθεί μια απλούστερη πλοκή εκδίκησης. Ωστόσο, αυτή η απλοϊκότητα κρύβει εντός της την αντίφαση ανάμεσα σε όσα σκέφτεται και όσα τελικά πράττει ο ανώνυμος εκτελεστής. «Λατρεύω την ιδέα του κώδικα των εκτελεστών», παραδέχεται ο Φίντσερ. «Από αφηγηματική σκοπιά όμως», συνεχίζει, «αυτό που ανέδειξε την ιστορία στο επόμενο απαραίτητο εγχείρημα είναι ο τόσο συγκεκριμένος τρόπος που προσέγγιζε την υποκειμενικότητα. Είσαι μέσα στο κεφάλι του τύπου». Το κοινό έχει πρόσβαση σε κάθε σκέψη του πληρωμένου δολοφόνου, χάρη στον εσωτερικό μονόλογο που διατρέχει ολόκληρη την ταινία, αλλά παράλληλα διαπιστώνει πως οι θεωρητικές απόψεις για τον κόσμο συγκρούονται με την πραγματικότητα.

Αυτή η αντίφαση ήταν που οδήγησε και τον συγγραφέα του κόμικ, Αλέξις Νόλεντ,  να αφηγηθεί την ιστορία του στο συγκεκριμένο μέσο, παρ’ ότι αρχικά το προόριζε για μυθιστόρημα. «Συνειδητοποίησα πως θα ήταν πιο ενδιαφέρον ως κόμικ. Εξαιτίας αυτής της ασυνέπειας μεταξύ των όσων διαβάζεις και βλέπεις. Βλέπεις πώς πράττει, αλλά είσαι μέσα στο κεφάλι του. Οι σκέψεις και οι πράξεις του δεν ταυτίζονται» αναφέρει ο Νόλεντ.

Βασική επιρροή τόσο για το κόμικ, όσο και για την ταινία, αποτέλεσε το φιλμ του Ζαν-Πιέρ Μελβίλ, «Ο Δολοφόνος με το Αγγελικό Πρόσωπο», αν και το σκουφί του Φασμπέντερ είναι αισθητά πιο μπανάλ από την στιλάτη φεδόρα του Ντελόν. Ο Φίντσερ θαυμάζει την ταινία του Μελβίλ, αν και το σινεφίλ κοινό δεν θα δυσκολευτεί να διακρίνει και επιρροές από τον μετρ του σασπένς, Άλφρεντ Χίτσκοκ.

Σκηνοθεσία

Ντέιβιντ Φίντσερ

Σενάριο

Άντριου Κέβιν Γουόκερ

Παραγωγή

Σιν Τσάφιν

Ηθοποιοί

Μάικλ Φασμπέντερ, Τίλντα Σουίντον, Άρλις Χάουαρντ, Τσαρλς Παρνέλ

Μοντάζ

Κιρκ Μπάξτερ

Φωτογραφία

Έρικ Μέσερσμιντ

Μουσική

Τρεντ Ρέζνορ, Άτικους Ρος

Διάρκεια

118’

Διανομή

THE FILM GROUP

Είδος

Δράση, Περιπέτεια

Γλώσσα

Αγγλικά

Χώρα Παραγωγής

Η.Π.Α