Πώς αποφάσισες να ανεβάσεις το «Ημέρωμα της στρίγκλας» και μάλιστα τη θερινή περίοδο και με μια τόσο φροντισμένη παραγωγή;
Ήταν ένα έργο που με αφορούσε πάντα. Με γοήτευε πάντα η σχέση ανάμεσα σε αυτά τα δύο αρχέτυπα, τα οποία εκπροσωπούν τη γυναίκα και τον άνδρα κι έτσι πήρα την απόφαση, αφού προέκυψαν οι κατάλληλες προδιαγραφές να υλοποιηθεί έτσι όπως το είχα οραματιστεί. Δηλαδή με τη σκηνοθεσία της Φωτεινής Μπαξεβάνη, την Κατερίνα Λέχου στο ρόλο της Κατερίνας και τους υπόλοιπους άξιους συντελεστές στο ρόλο τους ο καθένας που τους δόθηκε.
Διαπιστώνω μια αγωνία στα πράγματα που έχεις κάνει μέχρι τώρα και που προσπαθείς κάθε φορά, να πηγαίνεις ένα βήμα μπροστά, να γίνεσαι καλύτερος. Θα σε χαρακτήριζα ως οραματιστή, ως ο καλλιτέχνης που παρά το νεαρό της ηλικίας σου, έχει όραμα κάθε φορά σε ότι κάνει. Ισχύει;
Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω γιατί είναι πολύ κολακευτικό αυτό έτσι όπως το διατυπώνεις. Δεν θα μπω όμως στη διαδικασία να πω αν είναι οραματισμός, ή αν είναι ένα όραμα καλλιτεχνικό. Σίγουρα προσπαθώ να υπηρετώ τα πιστεύω μου, αυτά που θέλω και ευελπιστώ στη δουλειά μου και προσπαθώ να την κάνω πάντα με τις καλύτερες προδιαγραφές.
Η παράσταση θα ανεβεί στον προαύλιο χώρο του «Ελληνικού Κόσμου»! Φαντάζομαι πως το έχεις ψάξει αρκετά ώστε να το επιλέξεις. Θεωρείς όμως ότι ενδείκνυται για να αναδειχθεί αρκούντος το εν λόγω έργο;
Είναι ένας καταπληκτικός χώρος. Ο Σχεδιασμός που έχει γίνει εξελίσσει το χώρο, τον επαναπροσδιορίζει και τον κάνει ακόμη πιο δυναμικό. Σύμφωνα με τις ανάγκες της παράστασης, το σκηνικό μαζί με τον χώρο έχουν ταυτιστεί απόλυτα.
«Νιώθω ευλογημένος για τη συνεργασία μου με τον κο Μιχαλακόπουλο»
Να θυμηθούμε λίγα πράγματα για το ρόλο και την εξαίρετη παράσταση που πρωταγωνιστούσατε για δύο σεζόν με τον κο Μιχαλακόπουλο και που δεν ήταν άλλη από το «Κάθε Πέμπτη κε Γκριν»;
Είχα την τύχη και την τεράστια τιμή, το καλλιτεχνικό μου αυτόν πατέρα να με οδηγεί, να συμπορευόμαστε, μα με κατευθύνει, να με τιμά με την φιλία του και να με συμβουλεύει. Νιώθω σε αυτά τα δύο χρόνια πραγματικά, δεν ξέρω αν έκανα κάποια βήματα, θεωρώ όμως πως έχω στην φαρέτρα μου τις συμβουλές του κι αυτό είναι κάτι το οποίο μόνο ευλογημένος μπορώ να νιώθω και να αισθάνομαι.
Κοιτάζοντας τα πράγματα που έχεις κάνει στο παρελθόν και φθάνοντας στο σήμερα εισπράττω από τις μια τις αγωνίες σου για πράγματα αξιοπρεπή κι από την άλλη να κάνεις ο ίδιος συνήθως τις παραγωγές. Πώς γίνεται να μην πέφτεις σε αντικρουόμενα πράγματα το ένα εις βάρος του άλλου;
Την παραγωγική μου διάθεση την βασίζω στο γεγονός ότι είμαι καλλιτέχνης. Σίγουρα όπως προανέφερες σωστά, οι δύο αυτές ιδιότητες συγκρούονται. Όταν μιλάμε για έναν ιδιώτη ο οποίος επενδύει την περιουσία του στο θέατρο, είναι ένα τεράστιο ρίσκο, αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής και χτυπώ ξύλο τα πράγματα έχουν πάει καλά. Κάθε βήμα μου προσπαθώ να το κάνω με όσο το δυνατόν πιο προσεχτικό τρόπο και βέβαια από εκεί και πέρα το κοινό κρίνει αν θα σε τιμήσει με το εισιτήριο το οποίο αντιστοιχεί στην παράσταση.
«Έχω σεβαστεί τον Πετρούκιο και τον έχω αγαπήσει»
Κλείνοντας την κουβέντα μας θα ήθελα να μου πεις αν έχεις στοιχεία από τον Πετρούκιο, που τον έχουμε στο μυαλό μας, πολύ έντονο, αυταρχικό, πολλά βαρύ και ίσως λίγο άξεστο;
Γι’ αυτό θα πρέπει να ρωτήσεις την κα Βαξεβάνη και την κα Λέχου να σου απαντήσουν θεωρώ που βλέπουν την παράσταση. Εγώ να σου πω αν έχω κοινά στοιχεία με τον Πετρούκιο δεν ξέρω, ειδικά σε αυτά που αναφέρθηκες, ίσως έχω βρει κάποια άλλα. Πάντως τον έχω αγαπήσει, τον έχω σεβαστεί σε όλη αυτή την διαδρομή και προσπαθώ να ταυτιστώ με τα θέλω του, με τις ανάγκες το, τα ζητούμενά του.
Βλέπω μια γλυκιά εμμονή να ανεβάζεις παραστάσεις σε καλοκαιρινούς χώρους, όπως πέρυσι στο «Λαμπέτη», αλλά και φέτος το καινούριο σου στοίχημα, ενώ θα μπορούσες να το πας περιοδεία. Ποιοι είναι οι λόγοι;
Είχα μια εμμονή να ασχοληθώ με την θεατρική παραγωγή από όταν ήμουν στη σχολή. Η δεύτερη εμμονή που προέκυψε με τα χρόνια που άρχισα να δραστηριοποιούμαι, ήταν ότι λείπει το θέατρο το καλοκαίρι από την Αθήνα. Το έβλεπα, ένιωθα πως είναι ζητούμενο ενός κόσμου θεατρόφιλου το οποίο θέλει να ψυχαγωγηθεί. Θεωρώ πως υπάρχει χώρος και πλαίσιο για μια καλή θεατρική παράσταση μέσα στην Αθήνα.