ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ RAINDANCE ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ"
Η ταινία "Δεν θέλω να γίνω δυσάρεστος αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό" του Γιώργου Γεωργόπουλου, απέσπασε σήμερα το μεγάλο ειδικό βραβείο του Raindance, του μεγαλύτερου φεστιβάλ Περισσότερα...ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ RAINDANCE ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ...
H ΣΤΕΓΗ ΣΤΟ 61ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 | 10:00 π.μ. | Διαδικτυακή πλατφόρμα Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Γίνετε θεατές στο "The Audience". Δείτε την πανελλήνια πρώτη της ταινίας του σπουδαίου Περισσότερα...H ΣΤΕΓΗ ΣΤΟ 61ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
15th CYPRUS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL
Το 15ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου ξεκινά από τις 15 Νοεμβρίου έως τις 22 Νοεμβρίου με 126 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλου μήκους σε διάφορες κατηγορίες από πέντε ηπείρους, 11 σενάρια Περισσότερα...15th CYPRUS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL
Παγιδευμένοι - Shorta / Εξόριστος - Exil - 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
H One from the Heart παρουσιάζει δύο ταινίες της στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, και σύντομα ευχόμαστε στις πραγματικές κινηματογραφικές αίθουσες! ·Παγιδευμένοι - Shorta των Περισσότερα...Παγιδευμένοι - Shorta / Εξόριστος - Exil - 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

KILLERd 1

Ήταν το 2007 όταν ο Ντέιβιντ Φίντσερ διάβασε για πρώτη φορά την μετάφραση του γαλλικού κόμικ «The  Killer». Ο σαρδόνιος πρωταγωνιστής του, η εμποτισμένη με μαύρο χιούμορ πλοκή και το αψεγάδιαστο σχέδιο ενθουσίασαν τον σκηνοθέτη, μετατρέποντας την κινηματογραφική διασκευή του κόμικ σε έμμονη ιδέα. Τελικά, η παραγωγή της ταινίας ξεκίνησε όταν ο Φίντσερ στράφηκε στον παλιό του συνεργάτη, Άντριου Κέβιν Γουόκερ, σεναριογράφο του αξέχαστου «Se7en».

Αν και το πρωτογενές υλικό είναι ιδιαίτερα πυκνό ως προς την πλοκή του, η ταινία ακολουθεί μια απλούστερη πλοκή εκδίκησης. Ωστόσο, αυτή η απλοϊκότητα κρύβει εντός της την αντίφαση ανάμεσα σε όσα σκέφτεται και όσα τελικά πράττει ο ανώνυμος εκτελεστής. «Λατρεύω την ιδέα του κώδικα των εκτελεστών», παραδέχεται ο Φίντσερ. «Από αφηγηματική σκοπιά όμως», συνεχίζει, «αυτό που ανέδειξε την ιστορία στο επόμενο απαραίτητο εγχείρημα είναι ο τόσο συγκεκριμένος τρόπος που προσέγγιζε την υποκειμενικότητα. Είσαι μέσα στο κεφάλι του τύπου». Το κοινό έχει πρόσβαση σε κάθε σκέψη του πληρωμένου δολοφόνου, χάρη στον εσωτερικό μονόλογο που διατρέχει ολόκληρη την ταινία, αλλά παράλληλα διαπιστώνει πως οι θεωρητικές απόψεις για τον κόσμο συγκρούονται με την πραγματικότητα.

Αυτή η αντίφαση ήταν που οδήγησε και τον συγγραφέα του κόμικ, Αλέξις Νόλεντ,  να αφηγηθεί την ιστορία του στο συγκεκριμένο μέσο, παρ’ ότι αρχικά το προόριζε για μυθιστόρημα. «Συνειδητοποίησα πως θα ήταν πιο ενδιαφέρον ως κόμικ. Εξαιτίας αυτής της ασυνέπειας μεταξύ των όσων διαβάζεις και βλέπεις. Βλέπεις πώς πράττει, αλλά είσαι μέσα στο κεφάλι του. Οι σκέψεις και οι πράξεις του δεν ταυτίζονται» αναφέρει ο Νόλεντ.

Βασική επιρροή τόσο για το κόμικ, όσο και για την ταινία, αποτέλεσε το φιλμ του Ζαν-Πιέρ Μελβίλ, «Ο Δολοφόνος με το Αγγελικό Πρόσωπο», αν και το σκουφί του Φασμπέντερ είναι αισθητά πιο μπανάλ από την στιλάτη φεδόρα του Ντελόν. Ο Φίντσερ θαυμάζει την ταινία του Μελβίλ, αν και το σινεφίλ κοινό δεν θα δυσκολευτεί να διακρίνει και επιρροές από τον μετρ του σασπένς, Άλφρεντ Χίτσκοκ.

Σκηνοθεσία

Ντέιβιντ Φίντσερ

Σενάριο

Άντριου Κέβιν Γουόκερ

Παραγωγή

Σιν Τσάφιν

Ηθοποιοί

Μάικλ Φασμπέντερ, Τίλντα Σουίντον, Άρλις Χάουαρντ, Τσαρλς Παρνέλ

Μοντάζ

Κιρκ Μπάξτερ

Φωτογραφία

Έρικ Μέσερσμιντ

Μουσική

Τρεντ Ρέζνορ, Άτικους Ρος

Διάρκεια

118’

Διανομή

THE FILM GROUP

Είδος

Δράση, Περιπέτεια

Γλώσσα

Αγγλικά

Χώρα Παραγωγής

Η.Π.Α