Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας έχει τη μεγάλη χαρά να παρουσιάζει σε πανελλήνια πρεμιέρα τη νέα ταινία του πολυαγαπημένου Έλληνα δημιουργού Γιώργου Περισσότερα...Η καινούργια ταινία και ολόκληρο το σινεμά του Γιώργου Πανουσόπουλου στο 24ο Διεθνές Φεστιβάλ...
Το Φεστιβάλ Δράμας                                        με «μικρές αποσκευές»                             στο Τρένο στο Ρουφ
Τέσσερις στάσεις κάνει τον Ιούνιο το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας στη μαγευτική Αποβάθρα της Αμαξοστοιχίας – Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ φέρνοντας μαζί του τις …μικρές αποσκευές του.Το Περισσότερα...Το Φεστιβάλ Δράμας με «μικρές...
 Κινηματογραφικό αφιέρωμα στον Αλέκο Σακελλάριο  κάτω απ’τ’άστρα στον κήπο του Θεάτρου ΧΥΤΗΡΙΟ
‘Εχοντας μπεί για τα καλά πλέον στην άνοιξη, με τα λουλούδια να ευωδιάζουν στους κήπους και στις γειτονιές που απέμειναν στην Αθήνα, τ’αστέρια και τα μεγάλα φεγγάρια να μας θυμίζουν στιγμές Περισσότερα... Κινηματογραφικό αφιέρωμα στον Αλέκο Σακελλάριο κάτω απ’τ’άστρα στον κήπο του Θεάτρου ΧΥΤΗΡΙΟ
24ο ΔΦΚ της ΑΘΗΝΑΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ
Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας επιλέγει φέτος ως έναρξη, σε συνεργασία με τις εταιρείες StraDa Films/Seven Films, μια από τις πιο πολυαναμενόμενες ταινίες της Περισσότερα...24ο ΔΦΚ της ΑΘΗΝΑΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ

KILLERd 1

Ήταν το 2007 όταν ο Ντέιβιντ Φίντσερ διάβασε για πρώτη φορά την μετάφραση του γαλλικού κόμικ «The  Killer». Ο σαρδόνιος πρωταγωνιστής του, η εμποτισμένη με μαύρο χιούμορ πλοκή και το αψεγάδιαστο σχέδιο ενθουσίασαν τον σκηνοθέτη, μετατρέποντας την κινηματογραφική διασκευή του κόμικ σε έμμονη ιδέα. Τελικά, η παραγωγή της ταινίας ξεκίνησε όταν ο Φίντσερ στράφηκε στον παλιό του συνεργάτη, Άντριου Κέβιν Γουόκερ, σεναριογράφο του αξέχαστου «Se7en».

Αν και το πρωτογενές υλικό είναι ιδιαίτερα πυκνό ως προς την πλοκή του, η ταινία ακολουθεί μια απλούστερη πλοκή εκδίκησης. Ωστόσο, αυτή η απλοϊκότητα κρύβει εντός της την αντίφαση ανάμεσα σε όσα σκέφτεται και όσα τελικά πράττει ο ανώνυμος εκτελεστής. «Λατρεύω την ιδέα του κώδικα των εκτελεστών», παραδέχεται ο Φίντσερ. «Από αφηγηματική σκοπιά όμως», συνεχίζει, «αυτό που ανέδειξε την ιστορία στο επόμενο απαραίτητο εγχείρημα είναι ο τόσο συγκεκριμένος τρόπος που προσέγγιζε την υποκειμενικότητα. Είσαι μέσα στο κεφάλι του τύπου». Το κοινό έχει πρόσβαση σε κάθε σκέψη του πληρωμένου δολοφόνου, χάρη στον εσωτερικό μονόλογο που διατρέχει ολόκληρη την ταινία, αλλά παράλληλα διαπιστώνει πως οι θεωρητικές απόψεις για τον κόσμο συγκρούονται με την πραγματικότητα.

Αυτή η αντίφαση ήταν που οδήγησε και τον συγγραφέα του κόμικ, Αλέξις Νόλεντ,  να αφηγηθεί την ιστορία του στο συγκεκριμένο μέσο, παρ’ ότι αρχικά το προόριζε για μυθιστόρημα. «Συνειδητοποίησα πως θα ήταν πιο ενδιαφέρον ως κόμικ. Εξαιτίας αυτής της ασυνέπειας μεταξύ των όσων διαβάζεις και βλέπεις. Βλέπεις πώς πράττει, αλλά είσαι μέσα στο κεφάλι του. Οι σκέψεις και οι πράξεις του δεν ταυτίζονται» αναφέρει ο Νόλεντ.

Βασική επιρροή τόσο για το κόμικ, όσο και για την ταινία, αποτέλεσε το φιλμ του Ζαν-Πιέρ Μελβίλ, «Ο Δολοφόνος με το Αγγελικό Πρόσωπο», αν και το σκουφί του Φασμπέντερ είναι αισθητά πιο μπανάλ από την στιλάτη φεδόρα του Ντελόν. Ο Φίντσερ θαυμάζει την ταινία του Μελβίλ, αν και το σινεφίλ κοινό δεν θα δυσκολευτεί να διακρίνει και επιρροές από τον μετρ του σασπένς, Άλφρεντ Χίτσκοκ.

Σκηνοθεσία

Ντέιβιντ Φίντσερ

Σενάριο

Άντριου Κέβιν Γουόκερ

Παραγωγή

Σιν Τσάφιν

Ηθοποιοί

Μάικλ Φασμπέντερ, Τίλντα Σουίντον, Άρλις Χάουαρντ, Τσαρλς Παρνέλ

Μοντάζ

Κιρκ Μπάξτερ

Φωτογραφία

Έρικ Μέσερσμιντ

Μουσική

Τρεντ Ρέζνορ, Άτικους Ρος

Διάρκεια

118’

Διανομή

THE FILM GROUP

Είδος

Δράση, Περιπέτεια

Γλώσσα

Αγγλικά

Χώρα Παραγωγής

Η.Π.Α