44 π.Χ. Η Ρώμη είναι σε αναβρασμό. Το «αβγό του φιδιού» επωάζεται και εκκολάπτεται στη Σύγκλητο. Αλλεπάλληλες συνωμοσίες, δολοφονίες, βία και διαπλοκή. Και στο παρασκήνιο ένας λαός που έχειΠερισσότερα...ΙΟΥΛΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΑΣ
Ο Ντάριο Φο και πριν και μετά το Νόμπελ είχε και έχει μια ολόφρεσκη ματιά και επιθυμία να οργανώνει, με όπλο του τη σάτιρα, την ειρωνεία και τη χρήση του παράδοξου στη θεατρική του γλώσσα, την υγιήΠερισσότερα...AVANTI DARIO
Ο ΡΗΣΟΣ βασίζεται στη ραψωδία Κ της Ιλιάδας και ανεβαίνει μόλις για τέταρτη φορά στη σύγχρονη εποχή. Το έργο αυτό αποτελεί ένα αίνιγμα. Ξεκινά με ύφος ιλαρό και καταλήγει σε τέλος δραματικό,Περισσότερα...ΕΥΡΙΠΙΔΗ(;) ΡΗΣΟΣ
Στο στρατόπεδο των Αχαιών, στα παράλια της λεηλατημένης Τροίας, οι αιχμάλωτες Τρωαδίτισσες και η βασίλισσά τους, Εκάβη, θρηνούν για τα δεινά τους. Όσες έχουν απομείνει ζωντανές από την ξεκληρισμένηΠερισσότερα...ΤΡΩΑΔΕΣ
Ο Αίας θεωρείται η παλαιότερη από τις σωζόμενες τραγωδίες του Σοφοκλή, ενδεικτική ωστόσο της θεατρικής ιδιοφυΐας του. Μετά το θάνατο του Αχιλλέα, ο καλύτερος πολεμιστής στο στρατόπεδο των ΕλλήνωνΠερισσότερα...ΑΙΑΣ
Κείμενο βαθύτατα πολιτικό, η ανάγκη του ελεύθερου ανθρώπου να ζει σύμφωνα με το προσωπικό σύστημα αξιών του, συγκρούεται με την ισχύ μιας αυθαίρετης και αλαζονικής εξουσίας. Και, -αλήθεια- ποιοςΠερισσότερα...ΑΝΤΙΓΟΝΗ
“Οι Αχαρνής το πρώτο σωζόμενο έργο του Αριστοφάνη, έχει όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μεγάλου αυτού σατιρικού ποιητή: Την αιχμηρή καταγγελία για τη διαφθορά του δημόσιου βίου, την αηδία τουΠερισσότερα...ΑΧΑΡΝΗΣ
Ένα συντηρητικό παντρεμένο ζευγάρι, καθώς ετοιμάζεται για τη βραδινή έξοδο στον ετήσιο χορό των εκδοτών παιδικών βιβλίων, βρίσκεται κατά λάθος μπλεγμένο σε ένα τρελό παιχνίδι απιστίας. Το σπίτιΠερισσότερα...BAM BAM
Η μουσική θεατρική παράσταση που κέρδισε τις καλύτερες κριτικές κοινού και κριτικών και παίχτηκε για δύο χρόνια στο «Γυάλινο μουσικό θέατρο» και στο θέατρο «Badminton» στην Αθήνα, περιοδεύει σ όληΠερισσότερα...ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Με αφορμή τα έργα «Το μάθημα» και «Οι καρέκλες» τέσσερις ηθοποιοί μεταφέρουν στην σκηνή το «παράλογο» ενός οικονομικού μοντέλου διαχείρισης που αποτυγχάνει. Όπως, επίσης, τους φόβους και τιςΠερισσότερα...XAΪΔEΨE ENAN KYKΛO KAI ΦAYΛOΣ ΘA ΓINEI