"Από σκοτάδι σε σκοτάδι. Ζωή, δεν σε καταλαβαίνω"Γιατί ένας άνθρωπος που έχει ορκιστεί να σώζει ζωές, υποστηρίζει με σθένος την ευθανασία, τις εκτρώσεις, την αυτοκτονία, την αυτοδικία; Τι είναιΠερισσότερα...ΔΟΚΤΩΡ ΓΚΛΑΣ
Τα ίχνη του BusterKeaton και του Jacques Tati, μια βουβή και συγκρατημένα τρελή παράσταση που φωνάζει την εξαντλητική επανάληψη μια μοναχικής και άχρωμης καθημερινότητας και τελικά θα «χρωματίσει»Περισσότερα...ΜΠΛΕ
-Καλύτερα να είναι βαρύ το σπαθί-Γιατί;-Για να μη μπορείς να το σηκώσεις-Γιατί;-Γιατί ό,τι μάθεις θα είναι μέχρι να το σηκώσεις-Κι αυτοί;-Αυτοί θα πούνε ψέματα-Θα τους σκοτώσω ότανΠερισσότερα...ΟΘΕΛΛΟΣ 2η σεζόν
Ο Παπαδιαμάντης στράφηκε προς τους ηττημένους της ζωής ….που ζουν παράμερα από τους ‘πολιτισμένους’ ανθρώπους… συναισθανόμενος τον αγώνα τους κόντρα στην αρρώστια, το θάνατο, τον κοινωνικόΠερισσότερα...ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ
«Η πόρνη, η γυναίκα που πρόδωσε την πατρίδα, η ξεδιάντροπη…Κι εγώ σαν ένα παιδί σε ένα σταυροδρόμι, μόνη, μετέωρη ανάμεσα σε όλα αυτά.Σαν απλός θεατής της ζωής μου»Μετά τον επιτυχημένο –Περισσότερα...ΦΡΟΣΥΝΗ 2η σεζόν
Το ΑFTERPLAY γράφτηκε το 2002. O συγγραφέας του Brian Friel έχει χαρακτηριστεί ως ο Τσέχωφ της Ιρλανδίας και έχει θεωρηθεί ισάξιος των συγχρόνων του Samuel Beckett, Harold Pinter, Arthur Miller καιΠερισσότερα...AFTERPLAY
Λίγοι γνωρίζουν οτι ο τόρνος ευθύνεται για το 0.0002% των αυτοκτονιών παγκοσμίως και ότι είναι μόλις η 13.635η αιτία κατάθλιψης. Ακόμα λιγότεροι έχουν γνώση για τον θάνατο όχι ενός, ούτε δύο αλλάΠερισσότερα...Ο ΤΟΡΝΟΣ
Μια μασκαράτα για τον έρωτα και τη φάρσα. Γρήγορο χιούμορ, επηρεασμένο από το βωβό κινηματογράφο και τα καρτούν, με αισθητική ροκ, τόσο στο σκηνικό χώρο όσο και στη μουσική, στα κοστούμια, τοΠερισσότερα...ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ
-Από πού ερχόμαστε;-Ποια είναι η θέση μας μέσα στο σύμπαν;-Επηρεάζει η ύπαρξή μας την ισορροπία του σύμπαντος;«Το χρονικό του Χρόνου», το εκδοτικό φαινόμενο του Stephen Hawking, αποτελείταιΠερισσότερα...ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ