ΜΕΛΑΧΡΑ ή ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

ΜΕΛΑΧΡΑ ή ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

Ο ερχομός της νεαρής Μελάχρας, κόρη μάγισσας, θα φέρει ανακατατάξεις στο χωριό των τσιγγάνων και...

ΕN (SE RES)SEMBLE

ΕN (SE RES)SEMBLE

Τι σημαίνει σήμερα το να είσαι άντρας ή γυναίκα;Τι σημαίνει σήμερα το να είσαι άντρας ή...

ΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΤΟ ΒΟΥΝΟ

Οι τελευταίες μέρες εννέα φίλων κατά τη διάρκεια του ψυχρού πολέμου το 1959 πριν την τελευταία...

ΚΛΩΣΤΗ ΑΠ' ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΒΕΛΟΝΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΗΛΙΟ

ΚΛΩΣΤΗ ΑΠ' ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΒΕΛΟΝΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΗΛΙΟ

Τη Μεγάλη Δευτέρα, 22 Απριλίου,  στις 9μ.μ., ο Χώρος καλλιτεχνικής συλλογικότητας Κέντρο...

ΜΠΕΡΝΑΝΤΟ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ  Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ

ΜΠΕΡΝΑΝΤΟ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ

\Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας παρουσιάζει, για πρώτη φορά στην...

ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ

ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ

Το θέατρο Λύχνος παρουσιάζει το θεατρικό έργο του Μιχάλη Μιχαλιού ‘Δείπνο Θανάτου’ σε...

MAMA

MAMA

Η ανάγκη να αγαπάμε και να μας αγαπούν ακολουθεί μόνο τους νόμους της φύσης και της κοινωνίας...

NARITA AIRPORT

NARITA AIRPORT

Αεροδρόμιο Ναρίτα, Τόκυο. Αίθουσα αναμονής. Τρεις ολότελα διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικής...

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

ΤΗΣ ΜΠΕΣΥΣ ΜΑΛΦΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ "ΡΙΑΛΤΟ - ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ" ΩΣ SHIRLEY ...

LUX AETERNA

LUX AETERNA

Οι μέρες του Θείου Πάθους, αλλά και της Ανάστασης, πλησιάζουν. Η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών...

  • ΜΕΛΑΧΡΑ ή ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

    ΜΕΛΑΧΡΑ ή ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

    Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019 17:44
  • ΕN (SE RES)SEMBLE

    ΕN (SE RES)SEMBLE

    Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019 16:22
  • ΤΟ ΒΟΥΝΟ

    ΤΟ ΒΟΥΝΟ

    Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019 09:35
  • ΚΛΩΣΤΗ ΑΠ' ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΒΕΛΟΝΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΗΛΙΟ

    ΚΛΩΣΤΗ ΑΠ' ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΒΕΛΟΝΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΗΛΙΟ

    Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019 06:27
  • ΜΠΕΡΝΑΝΤΟ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ  Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ

    ΜΠΕΡΝΑΝΤΟ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ

    Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019 00:16
  • ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ

    ΔΕΙΠΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ

    Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 19:25
  • MAMA

    MAMA

    Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 14:36
  • NARITA AIRPORT

    NARITA AIRPORT

    Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 11:59
  • ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

    ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

    Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 17:46
  • LUX AETERNA

    LUX AETERNA

    Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 05:09

AZK70380

Οι ''Ανθρώπινοι ζωολογικοί κήποι'' είναι το αποτέλεσμα μιας ερευνητικής διαδικασίας (θεωρητικής και πρακτικής) που ξεκίνησε το 2014 με στόχο να αναδείξει ανθρωπολογικά, κοινωνικά, φιλοσοφικά, και πολιτικά ζητήματα μέσω των παραστατικών τεχνών.

Ο τίτλος της έρευνας είναι ''Shake the facts'' και  τέθηκαν τα εξής ερωτήματα: Τι θα γινόταν αν μετακινούσαμε τα προσωπικά και κοινωνικά  δεδομένα μας, τις ακλόνητες δηλαδή πεποιθήσεις που διαμορφώνουν την προσωπικότητα και την κοινωνία; Γιατί  συνεχίζουμε να αποδεχόμαστε γεγονότα άδικα και αντιλήψεις καταπιεστικές; Γιατί συμπεριφερόμαστε σαν να μην έχουμε αποδεχθεί τα λάθη του παρελθόντος; Με ποιους τρόπους και ποιες κινήσεις μπορεί να υπάρξει ισορροπία και αρμονία στο άτομο και τις κοινωνίες; Η παράσταση εμπνεύστηκε από τις εθνολογικές εκθέσεις ή «Negro Villages» που διεξάγονταν το 18ο, 19ο και στις αρχές του 20ού αιώνα.

To ON
Ένας άνθρωπος αντιμετωπίζεται ως το τέλειο παράδειγμα αποφυγής. Η ανατομία των λαθών του εκτίθεται σε προσεκτική μελέτη.

Η τελειοθηρία, το κέρδος της γνώσης, ο σκοπός του όλο και καλύτερα, ο φόβος του λάθους, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ανήκει στο σύνολο, ένα αίσθημα πολύ σημαντικό της ύπαρξής του. Η  ζωή ενός πραγματικού ''όντος'' και κυρίως τα ελαττώματα του εκτίθενται σε κοινή θέα.  Ο χαρακτήρας της έκθεσης είναι αυτοακυρωτικός. Εξετάζουμε την ανάγκη επιδιόρθωσης ως μια ανάγκη του ανθρώπου να θέλει να αποφύγει τον εαυτό του για να βρει έναν άλλον καλύτερο, κοντά στα πρότυπα των επιβεβλημένων αξιών. Αυτό το διαρκές πήγαινε-έλα αιτίας αποτελέσματος και το κυνήγι ενός ιδανικού εαυτού αποτελεί το βασικό θέμα της παράστασης.

Η παράσταση εστιάζει στο φόβο της ετερότητας ως τη ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία χτίζονται προσωπικοί και κοινωνικοί μηχανισμοί συμπεριφορών. Είναι μια βαθιά περιήγηση στη σχέση μεταξύ σώματος-νου, διεισδύει στα προσωπικά δεδομένα που δημιουργούνται από τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες και εξετάζει το κατά πόσο υπάρχει - και που βρίσκεται η ελεύθερη/ ανεξάρτητη βούληση.

…μια μονάδα δεν μπορεί να είναι μόνο ένα. Είναι πολλά, είναι όλα αυτά που την απαρτίζουν. Ένας αέναος κύκλος ένωσης και διαχωρισμού. Πως να πιστέψω στο ένα; Πιστεύω στο άπειρο. Πιστεύω στη δύναμη που μου δίνει το άπειρο να το καταλάβω.

Έρευνα - Σκηνοθεσία: Νέλλη Πουλοπούλου
Μουσική σύνθεση: Βάλυ Ιωάννου
Δραματουργία: Άννα Τζάκου
Επιμέλεια κίνησης: Νατάσσα Αρέθα
Σκηνογραφία- Κοστούμια: Γιάννης Γιαννούλης. Κωνσταντίνος Γκουγκούνης
Video- Διέυθυση φωτογραφίας: Θάνος Τσάκωνας

Ερμηνεία: Βάλυ Ιωάννου, Νέλλη Πουλοπούλου

Παραγωγή: Ομάδα NV Sisterhood- Quilombo Lab

Τετάρτη 17/4

               
Ώρα 21.00
Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά
Πληροφορίες:-Κρατήσεις θέσεων 210 5227961, 690 7530418

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι ''Ανθρώπινοι ζωολογικοί κήποι'' είναι το αποτέλεσμα μιας ερευνητικής διαδικασίας (θεωρητικής και πρακτικής) που ξεκίνησε το 2014 με στόχο να αναδείξει ανθρωπολογικά, κοινωνικά, φιλοσοφικά, και πολιτικά ζητήματα μέσω των παραστατικών τεχνών.

Ο τίτλος της έρευνας είναι ''Shake the facts'' και  τέθηκαν τα εξής ερωτήματα: Τι θα γινόταν αν μετακινούσαμε τα προσωπικά και κοινωνικά  δεδομένα μας, τις ακλόνητες δηλαδή πεποιθήσεις που διαμορφώνουν την προσωπικότητα και την κοινωνία; Γιατί  συνεχίζουμε να αποδεχόμαστε γεγονότα άδικα και αντιλήψεις καταπιεστικές; Γιατί συμπεριφερόμαστε σαν να μην έχουμε αποδεχθεί τα λάθη του παρελθόντος; Με ποιους τρόπους και ποιες κινήσεις μπορεί να υπάρξει ισορροπία και αρμονία στο άτομο και τις κοινωνίες; Η παράσταση εμπνεύστηκε από τις εθνολογικές εκθέσεις ή «Negro Villages» που διεξάγονταν το 18ο, 19ο και στις αρχές του 20ού αιώνα.

To ON
Ένας άνθρωπος αντιμετωπίζεται ως το τέλειο παράδειγμα αποφυγής. Η ανατομία των λαθών του εκτίθεται σε προσεκτική μελέτη.

Η τελειοθηρία, το κέρδος της γνώσης, ο σκοπός του όλο και καλύτερα, ο φόβος του λάθους, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ανήκει στο σύνολο, ένα αίσθημα πολύ σημαντικό της ύπαρξής του. Η  ζωή ενός πραγματικού ''όντος'' και κυρίως τα ελαττώματα του εκτίθενται σε κοινή θέα.  Ο χαρακτήρας της έκθεσης είναι αυτοακυρωτικός. Εξετάζουμε την ανάγκη επιδιόρθωσης ως μια ανάγκη του ανθρώπου να θέλει να αποφύγει τον εαυτό του για να βρει έναν άλλον καλύτερο, κοντά στα πρότυπα των επιβεβλημένων αξιών. Αυτό το διαρκές πήγαινε-έλα αιτίας αποτελέσματος και το κυνήγι ενός ιδανικού εαυτού αποτελεί το βασικό θέμα της παράστασης.

Η παράσταση εστιάζει στο φόβο της ετερότητας ως τη ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία χτίζονται προσωπικοί και κοινωνικοί μηχανισμοί συμπεριφορών. Είναι μια βαθιά περιήγηση στη σχέση μεταξύ σώματος-νου, διεισδύει στα προσωπικά δεδομένα που δημιουργούνται από τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες και εξετάζει το κατά πόσο υπάρχει - και που βρίσκεται η ελεύθερη/ ανεξάρτητη βούληση.

…μια μονάδα δεν μπορεί να είναι μόνο ένα. Είναι πολλά, είναι όλα αυτά που την απαρτίζουν. Ένας αέναος κύκλος ένωσης και διαχωρισμού. Πως να πιστέψω στο ένα; Πιστεύω στο άπειρο. Πιστεύω στη δύναμη που μου δίνει το άπειρο να το καταλάβω.

Έρευνα - Σκηνοθεσία: Νέλλη Πουλοπούλου
Μουσική σύνθεση: Βάλυ Ιωάννου
Δραματουργία: Άννα Τζάκου
Επιμέλεια κίνησης: Νατάσσα Αρέθα
Σκηνογραφία- Κοστούμια: Γιάννης Γιαννούλης. Κωνσταντίνος Γκουγκούνης
Video- Διέυθυση φωτογραφίας: Θάνος Τσάκωνας

Ερμηνεία: Βάλυ Ιωάννου, Νέλλη Πουλοπούλου

Παραγωγή: Ομάδα NV Sisterhood- Quilombo Lab

Τετάρτη 17/4

 

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Ώρα 21.00
Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά
Πληροφορίες:-Κρατήσεις θέσεων 210 5227961, 690 7530418

AZK70147

primi sui motori con e-max

bionome adv

banner diathlasi

banner to fintanaki

quick pleasure