ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ   περιοδεία

ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ περιοδεία

Οι πρώτοι μεταπολεμικοί συγγραφείς της ελληνικής κωμωδίας ήταν όλοι «παιδιά του πολέμου»....

Θάνος Μικρούτσικος  Σταυρός του Νότου / Γραμμές των οριζόντων

Θάνος Μικρούτσικος Σταυρός του Νότου / Γραμμές των οριζόντων

Μια μουσική παράσταση για τρεις φωνές, τρία πιάνα και πνευστά Ερμηνεύουν| Χρήστος...

LUCY. TUTORIAL FOR A RITUAL

LUCY. TUTORIAL FOR A RITUAL

Το χορογραφικό δίδυμο arisandmartha (Άρης Παπαδόπουλος, Μάρθα Πασακοπούλου) κατάφερε να...

Γλυκερία–Μελίνα Ασλανίδου   Όπου με πας, σε πάω…

Γλυκερία–Μελίνα Ασλανίδου Όπου με πας, σε πάω…

Η Γλυκερία και η Μελίνα Ασλανίδου σε μια κορυφαία συνάντηση επί σκηνής στον Κήπο του Μεγάρου την...

ΓΙΩΤΑΣ ΓΟΥΒΕΛΗ   Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΣΣΑΣ

ΓΙΩΤΑΣ ΓΟΥΒΕΛΗ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΣΣΑΣ

Στο κοσμοπολίτικο Κάιρο, αρχές της δεκαετίας του ’50, η ευρωπαϊκή χλιδή συνυφαίνεται με τη...

ΕΡΠΕΤΟ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ  στο Πεδίον του Άρεως

ΕΡΠΕΤΟ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ στο Πεδίον του Άρεως

«Δεν ήτανε ανάγκη βασίλισσα να με κάνεις του Περού. Ανάγκη ήτανε να σκύψεις από πάνω μου, να...

PAVAROTTI:  Music From The Motion Picture & The Greatest Hits

PAVAROTTI: Music From The Motion Picture & The Greatest Hits

Στο πλαίσιο της ταινίας του βραβευμένου...

ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ... ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ

ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ... ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ

Τρία άτομα, που αποτελούν ένα θεότρελο ερωτικό τρίγωνο, επισκέπτονται μέσα σε έναν χρόνο, σε...

ΜΗΔΕΙΑ  ΕΥΡΙΠΙΔΗ

ΜΗΔΕΙΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ

Το αριστούργημα του Ευριπίδη,  «Μήδεια» θα ζωντανέψει από τις 20 Ιουνίου και για 10 μόνο...

ΤΟ ΦΙΟΡΟ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ

ΤΟ ΦΙΟΡΟ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ

Ο δικηγόρος Αριστοτέλης Βάλδης, ζακυνθινής καταγωγής, ζει εδώ και χρόνια πια στην Αθήνα μαζί με...

  • ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ   περιοδεία

    ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ περιοδεία

    Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019 13:55
  • Θάνος Μικρούτσικος  Σταυρός του Νότου / Γραμμές των οριζόντων

    Θάνος Μικρούτσικος Σταυρός του Νότου / Γραμμές των οριζόντων

    Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019 11:12
  • LUCY. TUTORIAL FOR A RITUAL

    LUCY. TUTORIAL FOR A RITUAL

    Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019 19:45
  • Γλυκερία–Μελίνα Ασλανίδου   Όπου με πας, σε πάω…

    Γλυκερία–Μελίνα Ασλανίδου Όπου με πας, σε πάω…

    Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019 10:32
  • ΓΙΩΤΑΣ ΓΟΥΒΕΛΗ   Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΣΣΑΣ

    ΓΙΩΤΑΣ ΓΟΥΒΕΛΗ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΣΣΑΣ

    Σάββατο, 15 Ιουνίου 2019 20:29
  • ΕΡΠΕΤΟ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ  στο Πεδίον του Άρεως

    ΕΡΠΕΤΟ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ στο Πεδίον του Άρεως

    Σάββατο, 15 Ιουνίου 2019 13:36
  • PAVAROTTI:  Music From The Motion Picture & The Greatest Hits

    PAVAROTTI: Music From The Motion Picture & The Greatest Hits

    Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2019 22:27
  • ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ... ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ

    ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ... ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ

    Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2019 16:14
  • ΜΗΔΕΙΑ  ΕΥΡΙΠΙΔΗ

    ΜΗΔΕΙΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ

    Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2019 11:38
  • ΤΟ ΦΙΟΡΟ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ

    ΤΟ ΦΙΟΡΟ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ

    Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2019 21:49

AZK70380

Οι ''Ανθρώπινοι ζωολογικοί κήποι'' είναι το αποτέλεσμα μιας ερευνητικής διαδικασίας (θεωρητικής και πρακτικής) που ξεκίνησε το 2014 με στόχο να αναδείξει ανθρωπολογικά, κοινωνικά, φιλοσοφικά, και πολιτικά ζητήματα μέσω των παραστατικών τεχνών.

Ο τίτλος της έρευνας είναι ''Shake the facts'' και  τέθηκαν τα εξής ερωτήματα: Τι θα γινόταν αν μετακινούσαμε τα προσωπικά και κοινωνικά  δεδομένα μας, τις ακλόνητες δηλαδή πεποιθήσεις που διαμορφώνουν την προσωπικότητα και την κοινωνία; Γιατί  συνεχίζουμε να αποδεχόμαστε γεγονότα άδικα και αντιλήψεις καταπιεστικές; Γιατί συμπεριφερόμαστε σαν να μην έχουμε αποδεχθεί τα λάθη του παρελθόντος; Με ποιους τρόπους και ποιες κινήσεις μπορεί να υπάρξει ισορροπία και αρμονία στο άτομο και τις κοινωνίες; Η παράσταση εμπνεύστηκε από τις εθνολογικές εκθέσεις ή «Negro Villages» που διεξάγονταν το 18ο, 19ο και στις αρχές του 20ού αιώνα.

To ON
Ένας άνθρωπος αντιμετωπίζεται ως το τέλειο παράδειγμα αποφυγής. Η ανατομία των λαθών του εκτίθεται σε προσεκτική μελέτη.

Η τελειοθηρία, το κέρδος της γνώσης, ο σκοπός του όλο και καλύτερα, ο φόβος του λάθους, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ανήκει στο σύνολο, ένα αίσθημα πολύ σημαντικό της ύπαρξής του. Η  ζωή ενός πραγματικού ''όντος'' και κυρίως τα ελαττώματα του εκτίθενται σε κοινή θέα.  Ο χαρακτήρας της έκθεσης είναι αυτοακυρωτικός. Εξετάζουμε την ανάγκη επιδιόρθωσης ως μια ανάγκη του ανθρώπου να θέλει να αποφύγει τον εαυτό του για να βρει έναν άλλον καλύτερο, κοντά στα πρότυπα των επιβεβλημένων αξιών. Αυτό το διαρκές πήγαινε-έλα αιτίας αποτελέσματος και το κυνήγι ενός ιδανικού εαυτού αποτελεί το βασικό θέμα της παράστασης.

Η παράσταση εστιάζει στο φόβο της ετερότητας ως τη ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία χτίζονται προσωπικοί και κοινωνικοί μηχανισμοί συμπεριφορών. Είναι μια βαθιά περιήγηση στη σχέση μεταξύ σώματος-νου, διεισδύει στα προσωπικά δεδομένα που δημιουργούνται από τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες και εξετάζει το κατά πόσο υπάρχει - και που βρίσκεται η ελεύθερη/ ανεξάρτητη βούληση.

…μια μονάδα δεν μπορεί να είναι μόνο ένα. Είναι πολλά, είναι όλα αυτά που την απαρτίζουν. Ένας αέναος κύκλος ένωσης και διαχωρισμού. Πως να πιστέψω στο ένα; Πιστεύω στο άπειρο. Πιστεύω στη δύναμη που μου δίνει το άπειρο να το καταλάβω.

Έρευνα - Σκηνοθεσία: Νέλλη Πουλοπούλου
Μουσική σύνθεση: Βάλυ Ιωάννου
Δραματουργία: Άννα Τζάκου
Επιμέλεια κίνησης: Νατάσσα Αρέθα
Σκηνογραφία- Κοστούμια: Γιάννης Γιαννούλης. Κωνσταντίνος Γκουγκούνης
Video- Διέυθυση φωτογραφίας: Θάνος Τσάκωνας

Ερμηνεία: Βάλυ Ιωάννου, Νέλλη Πουλοπούλου

Παραγωγή: Ομάδα NV Sisterhood- Quilombo Lab

Τετάρτη 17/4

               
Ώρα 21.00
Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά
Πληροφορίες:-Κρατήσεις θέσεων 210 5227961, 690 7530418

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι ''Ανθρώπινοι ζωολογικοί κήποι'' είναι το αποτέλεσμα μιας ερευνητικής διαδικασίας (θεωρητικής και πρακτικής) που ξεκίνησε το 2014 με στόχο να αναδείξει ανθρωπολογικά, κοινωνικά, φιλοσοφικά, και πολιτικά ζητήματα μέσω των παραστατικών τεχνών.

Ο τίτλος της έρευνας είναι ''Shake the facts'' και  τέθηκαν τα εξής ερωτήματα: Τι θα γινόταν αν μετακινούσαμε τα προσωπικά και κοινωνικά  δεδομένα μας, τις ακλόνητες δηλαδή πεποιθήσεις που διαμορφώνουν την προσωπικότητα και την κοινωνία; Γιατί  συνεχίζουμε να αποδεχόμαστε γεγονότα άδικα και αντιλήψεις καταπιεστικές; Γιατί συμπεριφερόμαστε σαν να μην έχουμε αποδεχθεί τα λάθη του παρελθόντος; Με ποιους τρόπους και ποιες κινήσεις μπορεί να υπάρξει ισορροπία και αρμονία στο άτομο και τις κοινωνίες; Η παράσταση εμπνεύστηκε από τις εθνολογικές εκθέσεις ή «Negro Villages» που διεξάγονταν το 18ο, 19ο και στις αρχές του 20ού αιώνα.

To ON
Ένας άνθρωπος αντιμετωπίζεται ως το τέλειο παράδειγμα αποφυγής. Η ανατομία των λαθών του εκτίθεται σε προσεκτική μελέτη.

Η τελειοθηρία, το κέρδος της γνώσης, ο σκοπός του όλο και καλύτερα, ο φόβος του λάθους, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ανήκει στο σύνολο, ένα αίσθημα πολύ σημαντικό της ύπαρξής του. Η  ζωή ενός πραγματικού ''όντος'' και κυρίως τα ελαττώματα του εκτίθενται σε κοινή θέα.  Ο χαρακτήρας της έκθεσης είναι αυτοακυρωτικός. Εξετάζουμε την ανάγκη επιδιόρθωσης ως μια ανάγκη του ανθρώπου να θέλει να αποφύγει τον εαυτό του για να βρει έναν άλλον καλύτερο, κοντά στα πρότυπα των επιβεβλημένων αξιών. Αυτό το διαρκές πήγαινε-έλα αιτίας αποτελέσματος και το κυνήγι ενός ιδανικού εαυτού αποτελεί το βασικό θέμα της παράστασης.

Η παράσταση εστιάζει στο φόβο της ετερότητας ως τη ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία χτίζονται προσωπικοί και κοινωνικοί μηχανισμοί συμπεριφορών. Είναι μια βαθιά περιήγηση στη σχέση μεταξύ σώματος-νου, διεισδύει στα προσωπικά δεδομένα που δημιουργούνται από τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες και εξετάζει το κατά πόσο υπάρχει - και που βρίσκεται η ελεύθερη/ ανεξάρτητη βούληση.

…μια μονάδα δεν μπορεί να είναι μόνο ένα. Είναι πολλά, είναι όλα αυτά που την απαρτίζουν. Ένας αέναος κύκλος ένωσης και διαχωρισμού. Πως να πιστέψω στο ένα; Πιστεύω στο άπειρο. Πιστεύω στη δύναμη που μου δίνει το άπειρο να το καταλάβω.

Έρευνα - Σκηνοθεσία: Νέλλη Πουλοπούλου
Μουσική σύνθεση: Βάλυ Ιωάννου
Δραματουργία: Άννα Τζάκου
Επιμέλεια κίνησης: Νατάσσα Αρέθα
Σκηνογραφία- Κοστούμια: Γιάννης Γιαννούλης. Κωνσταντίνος Γκουγκούνης
Video- Διέυθυση φωτογραφίας: Θάνος Τσάκωνας

Ερμηνεία: Βάλυ Ιωάννου, Νέλλη Πουλοπούλου

Παραγωγή: Ομάδα NV Sisterhood- Quilombo Lab

Τετάρτη 17/4

 

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Ώρα 21.00
Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά
Πληροφορίες:-Κρατήσεις θέσεων 210 5227961, 690 7530418

AZK70147

primi sui motori con e-max

bionome adv

banner diathlasi

banner to fintanaki

quick pleasure